Logg inn Prøv gratis i 30 dager

Hvordan refundere et salg fra Edpay

Fra Edpay er det mulig å refundere hele salget om det er via Vipps eller Kustom Checkout (Klarna). Hvis kjøpet er gjennomført via Stripe (Klarna via Stripe) så refunderer du salget fra Stripe Dashboard. Hvis du kun skal refundere deler av et Vipps-salg, kan du følge denne guiden.

 

Slik refunderer du et salg:

  • Søk opp kundens epost under "Search" i menyen i Edpay. 
  • Trykk på de tre prikkene ved siden av navnet til kunden i søkeresultatet. 
  • Refunder salget:
    • For Vipps/Kustom: Trykk på refunder-knappen ("snu-pilen"):
    • For Stripe: Trykk på refunder-knappen. Da blir du videresendt til kjøpet i Stripe og kan refundere kjøpet derfra.

  • Hvis du har koblet til Fiken eller Tripletex vil refusjonen bli bokført automatisk i regnskapet også. 
Close

80% ferdig

Start prosessen i dag!

Fyll ut navn og epost under, så hjelper jeg deg med å ta i bruk Vipps.